Vi använder kakor (”cookies”) för att förbättra din användarupplevelse och för att ge dig som besökare tillgång till viss funktionalitet. Samtycker du till att vi placerar en cookie i din webbläsare och behandlar dina personuppgifter i form av IP-adress i syfte att löpande förbättra vår webbplats? Om du inte samtycker kan du fortsätta att använda webbplatsen som vanligt. Läs mer om hur vi använder cookies här.

Riskinformation: Historisk avkastning är ingen garanti för framtida avkastning. De pengar som placeras i fonderna kan både öka och minska i värde och det är inte säkert att du får tillbaka hela det insatta kapitalet. Fondernas faktablad och informationsbroschyr finns här.

Nu kan du som ringer till oss få mer utförlig hjälp direkt.

Sedan förra veckan fungerar vår nya tjänst för att identifiera sig med Bankid via telefon. På så sätt kan vi snabbt bekräfta din identitet när du ringer in till oss och sedan kan vi ge besked om saldo, utveckling och innehav direkt i telefonen när vi pratar med dig som är direktkund hos oss. Detta gäller myndiga privatpersoner och firmatecknare.

– Många av våra kunder har efterfrågat den här möjligheten så nu är vi extra glada åt att kunna erbjuda snabbare service genom att vi nu har möjlighet att identifiera kunder direkt på telefon – istället för att skicka information som kunder efterfrågar via post, berättar Camilla Karlsson, chef för Administration på Didner & Gerge.

Bild på en kvinna
”Vi är extra glada åt att kunna erbjuda snabbare service genom att vi nu har möjlighet att identifiera kunder direkt på telefon”, säger Camilla Karlsson, chef för Didner & Gerges Administration.